Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Περί ‘δασκάλων’


Επίγειοι δάσκαλοι ΔΕΝ υπάρχουν.  Είναι μεγάλη πλάνη να πιστεύει κανείς ότι κάποιος που μεταδίδει σε άλλους ανθρώπους ένα σύστημα ενεργειακής θεραπείας μετατρέπεται αυτόματα σε πνευματικό δάσκαλο.  Οτιδήποτε μπορούμε να μάθουμε και να μεταδώσουμε στους άλλους δεν είναι παρά μια σταγόνα στον ωκεανό της Άπειρης Σοφίας του Ενός Ζώντος Θεού.  Η εμπειρία έχει αποδείξει περίτρανα πως οτιδήποτε μας κάνει να αξιώνουμε για τους εαυτούς μας τον τίτλο του δασκάλου στο πεδίο της ύλης είναι παγίδα του εγώ.
Reiki Master σημαίνει 1) είμαι Reiki, δηλ. είμαι Ένα με την Ενέργεια της Ζωής του Σύμπαντος, δεν “κάνω Reiki” και 2) είμαι κύριος (master) του εαυτού μου, που σημαίνει “κυριαρχώ πάνω στα πάθη μου και στην προσωπικότητά μου (το εγώ μου)”, για να εκδηλώνεται μέσα από μένα ελεύθερα το θέλω της ψυχής μου και η Θεία Βούληση του Ανώτερου Εαυτού μου.
Αυτό δεν μπορεί να πει κανείς ότι ‘το ‘χει’ και μετά να εφησυχαστεί, στεφανωμένος με τις δάφνες ενός απατηλού τίτλου που κολακεύει το εγώ του και καλλιεργεί την έπαρση και τον πνευματικό ανταγωνισμό.
Το να είναι κανείς κύριος του εαυτού του – αν μη τι άλλο – είναι ένας καθημερινός αγώνας που απαιτεί διαρκή επαγρύπνηση και σύνδεση με το Θεϊκό στοιχείο (‘αγρυπνείτε και προσεύχεσθε’). Είναι ο δύσκολος αλλά και ο μοναδικός αληθινός δρόμος προς την αναγνώριση του αληθινού εαυτού και προς την αυτοπραγμάτωση. Και μέχρι τελευταίας πνοής, αγώνος χρήζει.
Αυτό που εμείς κάνουμε, μέσα από τα ταξίδια των ψυχών μας στον κόσμο της ύλης, είναι ότι μοιραζόμαστε την πληροφορία του Φωτός για την εξέλιξή μας & για την εξέλιξη του Όλου.  Μέσα από το ενεργειακό θεραπευτικό σύστημα του Reiki εφελκύουμε περισσότερο Φως στους φορείς μας και ταυτόχρονα το διοχευτεύουμε στη Μητέρα Γη, με την οποία οι υλικοί φορείς μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι.  Η εφέλκυση και η διοχέτευση περισσότερου Φωτός ανυψώνει εμάς και τον πλανήτη σε μια ανώτερη κατάσταση ύπαρξης, σε μια ανώτερη συνειδητότητα, και εξυπηρετεί το Μεγάλο Σχέδιο για τη μετάβαση της ανθρωπότητας στην 5η διάσταση.
Όταν λειτουργούμε κατ’ αυτόν τον τρόπο και με καθαρή πρόθεση, τιμάμε αυτό που αληθινά είμαστε:  Εργάτες του Φωτός.
Ο Σκοπός που οι πνευματικοί Δάσκαλοι στις ανώτερες διαστάσεις της Ύπαρξης γνωρίζουν και υπηρετούν καθοδηγεί τις δικές μας μικρές θελήσεις.  Και έτσι, το Σχέδιο της Αγάπης και του Φωτός υλοποιείται επάνω στη Γη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου