Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Μόνο για σήμερα


“Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από ετούτη τη μέρα.”
Johann Wolfgang von Goethe
Κάθε πρωί που ανατέλλει ο Ήλιος, είναι όντως μια καινούργια μέρα, μια καινούργια αρχή, μια νέα σελίδα στο βιβλίο της ζωής. Η ευκαιρία να γραφτεί ένα νέο σενάριο και να παιχτεί στην οθόνη της ζωής.
(Η Scarlett O’Hara δεν είπε ψέμματα…
Ούτε ο Κωνσταντίνος Καβάφης…)
“Πολλά τα καλοκαιρινά πρωιά να είναι
που με τι ευχαρίστησι, με τι χαρά
θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοειδωμένους·”
Κάθε καινούργια μέρα είναι σαν ένα άγραφο χαρτί, όπου μπορούμε να γράψουμε όποια ιστορία θέλουμε, όποιο σενάριο θέλουμε να ζήσουμε.
Αρκεί κι εμείς να είμαστε σαν άγραφο χαρτί.
Ανοιχτοί, με θετικές προσδοκίες, αλλά χωρίς προσκολλήσεις.
“Κάθε μέρα, είμαι όλο και πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων μου”.
Είναι γεγονός!
Μπορώ να πιστέψω σ’ αυτό.
Και δεν χρειάζεται να σκέφτομαι πόσες πολλές μέρες θα χρειαστώ για να φθάσω εκεί που θέλω.
Θα φθάσω την κατάλληλη στιγμή.
Αρκεί να μην παραιτηθώ.
Ένας Πολεμιστής του Φωτός δεν εγκαταλείπει ποτέ.
Γιατί ξέρει ότι δεν έχει σημασία ούτε πόσο γρήγορα θα πάει, ούτε πόσο τέλεια θα τα πάει.
Σημασία έχει απλά να συνεχίσει.
Με τον δικό του ρυθμό.
Μόνο για σήμερα.
“Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.
Aλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου”.
Δεν υπάρχει λόγος για βιασύνη, διότι…
“Όλα όσα επιθυμώ, είναι ήδη υλοποιημένα
… εντός μου”.
Μπορώ να χαλαρώσω μέσα σ’αυτή την επίγνωση.
Μπορώ να γνωρίζω ότι αυτά που είναι ήδη υλοποιημένα μέσα σε μένα,
θα εκδηλωθούν και έξω από μένα, στον κόσμο μου.
Γνωρίζω ότι θα φθάσω στην Ιθάκη μου, επομένως μέχρι τότε μπορώ να χαλαρώσω, να αφεθώ στη ροή και να απολαύσω τη διαδρομή…
Και οι καλύτεροι φίλοι μου σ’αυτό το ταξίδι είναι ο Νόμος της Έλξης και η θετική μου σκέψη, γιατί κάνουν τη διαδρομή μου αυτό που πραγματικά θέλω να είναι… όμορφη, χαρούμενη, ανάλαφρη, ενδιαφέρουσα…
“Ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σημερινή μέρα είναι τώρα δικό μου”.
Και έτσι είναι!
Carpe diem!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου